יום רביעי, 13 בפברואר 2013

פסגת החלומות ב-Holiday Inn Jonesboro ,ג'ונסבורו, ארקנסו, ארצות הברית

ג'ונסבורו, ארקנסו, ארצות הברית, Holiday Inn Jonesboro

Holiday Inn Jonesboro

המלון מכיל חדרים גדולים ומרכז בריאות וספא והוא ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה מJonesboro Municipal Airport (JBR). הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר ג'ונסבורו.

Holiday Inn Jonesboro מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, מסלול גולף ומעלית. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית. בתוך שטח המלון יש גם בנק, עמדת עיתונים וחנות מזכרות/מתנות.

כל החדרים הנוחים של המלון ממוזגים ומציעים טלוויזיה, מטבחון וכבלים / לוויין. החדרים מכילים פינת קפה ותה, מטבח מאובזר וכספת ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. אם אתם מתכננים טיול משפחתי או עם קבוצה גדולה, תוכלו לבקש מראש חדרים עם דלת מקשרת.

בHoliday Inn Jonesboro יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים באזור למלון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. Tomlinson Stadium–Kell Field וArkansas State University ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, מקלחת, מיטת תינוק, מכונת קרח, מכונות אוטומטיות, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מסלול גולף, אמבט ספא / ג'קוזי, מועדון לילה, פעילויות ימיות, ביליארד, דיג, מסלולי הליכה, מתקני כושר, ג'קוזי, ספא ומכון בריאות, בריכה מקורה, מוזיקה חיה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, עמדת עיתונים, כספומט, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, שירותי קייטרינג, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 155 ביקורות אורחים
17 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 16 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
39 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 36 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 29 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 38 ביקורות על נקיון החדרים, 32 אמרו שהם היו מצוחצחים
41 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 39 מצאו אותו מסייע ומנומס
22 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 20 אמרו שהיא הייתה טעימה

3006 South Caraway Rd, ג'ונסבורו, ארקנסו, ארצות הברית


   

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Holiday Inn Jonesboro מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בHoliday Inn Jonesboro עם hotels-seeker.com.

Holiday Inn Jonesboro
ג'ונסבורו
ארקנסו, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה